Vážíme si vašeho soukromí

My a naši digitální partneři používáme na této webové stránce soubory cookies. Některé z nich jsou k fungování stránky nezbytné, ale o těch následujících můžete rozhodnout sami.

Nastavení
Odmítnout vše
Příjmout vše

Nezbytné / funkční

Jedná se o nezbytné cookies, bez kterých by nebylo možné stránky reálně provozovat. Zahrnují např. cookies pro ukládání zvolených nastavení či zapamatování přihlášení.

Vždy aktivní

Analytické

Tyto cookies se používají k měření a analýze návštěvnosti našich webových stránek (množství návštěvníků, zobrazené stránky, průměrná doba prohlížení atd.). Souhlasem nám umožníte získat data o tom, jak naše stránky užíváte.


Marketingové

Používají se pro účely reklam zobrazovaných na webových stránkách třetích stran, včetně sociálních sítí a kontextové reklamy. Jsou přizpůsobeny vašim preferencím a pomáhají nám měřit účinnost našich reklamních kampaní. Pokud je deaktivujete, bude se vám při procházení internetu i nadále zobrazovat reklama, ale nebude vám přizpůsobená na míru a bude pro vás méně relevantní.


Uložit nastavení
Příjmout vše
Loading...

Rozvrh

od 13. 6. 2022 do 17. 6. 2022

Objednat se na cvičení

Skupinová cvičení

Kvalita skupinových cvičení je pro nás prioritou, a proto všechny lekce vedou pouze vysokoškolsky vzdělaní fyzioterapeuti, abychom zajistili maximální odbornost a úroveň cvičení.

zdrava_zada_11-300x200.jpg

Zdravá záda (ZD)

Cvičení je vhodné pro každého bez ohledu na věk či fyzickou kondici. Cílem není jen prevence bolestí pohybového aparátu, ale i zlepšení vnímání vlastního těla. Čeká Vás posilování hlubokého stabilizačního systému páteře, posílení ochablých svalů a protažení zkrácených svalů. Cvičení vedeme v plynulém tempu a klademe důraz na provedení cviků.Cvičení vedou naše zkušené fyzioterapeutky

Mgr. Veronika Pelcová

ESY-000505685.jpg

Cvičení pro seniory (55+)

V lekci se zaměřujeme na rovnoměrné posílení a protažení celého těla. Cvičení podporuje udržení kloubní pohyblivosti, ohebnosti, svalové síly a pomáhá vyrovnávat svalové dysbalance. Zařazena jsou také cvičení podporující schopnost udržet rovnováhu a koordinaci pohybu. 

Bc. Štěpán Haškovec, Mgr. Jana Šavelová, Bc. Lucie Aronová

ESY-022859037.jpg

Cvičení na míčích

Cílem cvičení je zlepšit stabilizaci páteře a ovlivnit pohyblivost páteře a končetin. Jakmile použijete míč, budete muset zabrat dvojnásobně – protože vnese do cvičení prvek nestability, který budete muset neustále vyrovnávat, tělo musí neustále kompenzovat nepřetržité změny rovnováhy během cvičení,což posiluje hluboké vnitřní svalstvo.

Mgr. Jana Šavelová

Spiral dynamic (SD)

Spiral dynamic (SD)

Kurz je zaměřen na vlastní vnímání anatomicky správného pohybu. Pokud rozeznáme chybný pohyb od fyziologického, docílíme rychlého, trvalého ostranění zdravotních problémů.

Bc. Štěpán Haškovec

crossfit

Funkční trénink

Funkční trénink je soubor cvičení, které přirozeným způsobem zapojují co nejvíce svalových skupin najednou a to tak, aby maximálně odpovídaly potřebám daného jedince – tedy aby se opravdu jednalo o „funkční trénink“.

Mgr. Adam Štefánek

 

Fotogalerie

Ke stažení

ROZVRH SKUPINKY platné od září 2020